Αναζήτηση

Τα προϊόντα σου έχουν Lifestyle φωτογραφίες;

Ενημερώθηκε: 14 Δεκ 2020

Τι είναι η lifestyle φωτογραφία


Αν έχετε μπει στη διαδικασία να ασχοληθείτε με φωτογράφιση προϊόντων, είτε επειδή σας αρέσει αυτό το είδος φωτογράφισης, είτε για να αναδείξετε τα προϊόντα σας τότε σίγουρα έχετε ακούσει τον όρο lifestyle photography.

  • Τι ακριβώς εννοούμε όμως όταν λέμε lifestyle photography.

  • Τι διαφορές έχει από την φωτογράφιση προϊόντων σε λευκό φόντο που χρησιμοποιούμε όλοι στις ιστοσελίδες μας.

  • Ταιριάζει σε όλα τα είδη προϊόντων η lifestyle photography;

  • Τι χρειάζεται για αυτού του είδους τη φωτογράφιση προϊόντων;

Ας ξεκινήσουμε από την αρχή.

Lifestyle photography είναι η φωτογράφιση του προϊόντος σε ένα στημένο σκηνικό πλαισιωμένο από αντικείμενα ανάμεσα στα οποία πιθανόν να ήταν στην καθημερινή του χρήση. Για παράδειγμα ένα φωτιστικό οροφής θα το κρεμούσαμε σε ένα σαλόνι, μια κουζίνα ή ένα υπνοδωμάτιο ανάλογα με το μέρος για το οποίο σχεδιάστηκε και θα διακοσμούσαμε το δωμάτιο με ανάλογο τρόπο με σκοπό να φωτογραφίσουμε ολόκληρο το δωμάτιο και όχι μόνο το φωτιστικό.


Γιατί χρειαζόμαστε μια τέτοια φωτογράφιση;


Το βασικότερο πλεονέκτημα της lifestyle φωτογράφισης είναι ότι δείχνουμε στον πελάτη μας πώς ακριβώς δείχνει το προϊόν και τον βοηθάμε να φανταστεί το προϊόν μας στο δικό του χώρο.

Πάρα πολλές φορές οι πελάτες στο ίντερνετ είναι αναποφάσιστοι γιατί ενώ τους αρέσει το προϊόν μας έχουν αμφιβολίες γιατί αυτό που βλέπουν είναι απλά μια εικόνα με ένα αντικείμενο και δυσκολεύονται να το φανταστούν στο χώρο τους ή σε συνδυασμό με άλλα αντικείμενα. Έτσι λοιπόν με τη lifestyle φωτογραφία λύνουμε αυτό το πρόβλημα μιας και δείχνουμε ξεκάθαρα πώς δείχνει και πώς χρησιμοποιείται το προϊόν μας σε πραγματικές συνθήκες.


Δημιουργούμε μέτρο σύγκρισης


Ας υποθέσουμε ότι πουλάμε μια τσάντα πλάτης. Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας μας βλέπει την τσάντα από όλες στις πλευρές μιας και έχουμε φροντίσει να βγάλουμε αρκετές φωτογραφίες της. Όμως,

  • πόσο μεγάλη είναι η τσάντα;

  • Πως στέκεται στην πλάτη;

  • Πώς δείχνει φορεμένη;

Αυτές τις πολύ βασικές απορίες που θα αποτρέψουν τον πελάτη από το να προχωρήσει στην αγορά έρχεται να ξεκαθαρίσει η Lifestyle φωτογράφιση. Φωτογραφίζοντας ένα μοντέλο να φοράει την τσάντα δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πλέον για τα παραπάνω ερωτήματα. Ο πελάτης μας έχει τώρα τις εικόνες της τσάντας σε λευκό φόντο από όλες τις πλευρές και έχει επιπλέον την εικόνα της τσάντας φορεμένη στο μοντέλο.

Τώρα πλέον η εικόνα που έχει για το προϊόν είναι ξεκάθαρη και ολοκληρωμένη δίνοντάς του έτσι τη σιγουριά να προχωρήσει στην αγορά του προϊόντος μας.

Είμαστε υποστηρικτές της φωτογράφισης σε λευκό φόντο μιας και όπως έχουμε ξαναπεί είναι ο πιο ξεκάθαρος τρόπος να παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας. Αν όμως θέλουμε η παρουσίαση του προϊόντος μας να είναι ολοκληρωμένη τότε θα πρέπει να συνδυάσουμε φωτογραφίες σε λευκό φόντο και Lifestyle φωτογραφίες.

Το μεγαλύτερο κομμάτι μιας ιστοσελίδας είναι οι εικόνες της.

Δώστε στα προϊόντα σας τις εικόνες που τους αξίζουν!




28 προβολές0 σχόλια