Ξεκινώντας ίσως θα μπορούσαμε να ξεκαθαρίσουμε τη σημασία της φωτογραφίας προϊόντων και τι είναι αυτό που εμείς θέλουμε να δείξουμε.
Σε ένα φυσικό κατάστημα ο πελάτης έχει απέναντί του τον πωλητή μας ο οποίος του παρουσιάζει το προϊόν ζωντανό και του εξηγεί όλα όσα χρειάζεται. Λύνει τις όποιες απορίες μπορεί να υπάρχουν και φυσικά εκθειάζει το προϊόν έναντι των υπολοίπων που υπάρχουν στην αγορά.
Σε μια ιστοσελίδα τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.
Εκεί ο υποψήφιος πελάτης έχει μπροστά του μια εικόνα του προϊόντος και μια περιγραφή.
Άρα όλα όσα κάνει ένας πωλητής παρουσιάζοντας ένα «ζωντανό» προϊόν καλείται να τα κάνει η φωτογραφία με μια μόνο εικόνα.Πόσο δυνατή θα πρέπει να είναι αυτή η εικόνα για να κρατήσει τον επισκέπτη της σελίδας μας.Πόσο ξεκάθαρη θα πρέπει να είναι για να μην αφήνει κανένα περιθώριο αμφιβολίας για αυτό που παρουσιάζει.Πόσο θελκτικό θα πρέπει να κάνει το προϊόν μας.Πόσο αληθινή θα πρέπει να είναι, χωρίς υπερβολικές επεξεργασίες ή φίλτρα που θα προκαλούν δυσπιστία στο προϊόν αλλά και την ίδια την εταιρία μας, αλλά και πόσο υπερβολική θα πρέπει να είναι πολλές φορές, ακόμα και σε επίπεδα σουρεαλισμού, δείχνοντας έτσι μια πιο εικαστική άποψη.
Φωτογραφίζοντας ένα προϊόν συνδυάζουμε το τεχνικό κομμάτι του εξοπλισμού και της εμπειρίας με το πολύ βασικό κομμάτι της αισθητικής του φωτογράφου, που επιλέγει να τραβήξει τη φωτογραφία όταν αποφασίσει ότι θα έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω.
Η φωτογράφιση προϊόντων θέλει χρόνο, υπομονή, γνώσεις, εμπειρία και πάνω από όλα δημιουργικότητα.
Comments