4 απλές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις λάθη στη φωτογράφιση των προϊόντων σου που δεν έχουν σχέση είτε έχεις τον καλύτερο εξοπλισμό είτε φωτογραφίζεις με μια απλή φωτογραφική μηχανή ή ακόμα και με το κινητό σου.
1. Προσοχή στην εστίαση της μηχανής.
Είναι όμορφο να είναι θολό το φόντο και βοηθάει το προϊόν μας να ξεχωρίσει αλλά πρέπει να προσέξουμε να μη θολώσει και το προϊόν μας.
Μερικές συμβουλές για να μη θολώσει το προϊόν μας.
Μη πάτε πολύ κοντά στο προϊόν, όσο πιο πολύ πλησιάζουμε στο αντικείμενο τόσο πιο μεγάλο κομμάτι της φωτογραφίας μας είναι θολό. Φυσικά δεν εννοούμε να φωτογραφίσουμε από τα 10 μέτρα αλλά να βρούμε την απόσταση που το προϊόν θα φαίνεται αρκετά μεγάλο και δεν θα είναι θολό.
Μη χρησιμοποιείται ζουμ. Όσο ποιο πολύ ζουν κάνουμε στη μηχανή μας τόσο πιο μικρό κομμάτι της φωτογραφίας είναι καθαρό. Γενικά σε κάθε περίπτωση είναι προτιμότερο να πλησιάσουμε στο αντικείμενο μας πάρα να κάνουμε ζουμ.
Αν η φωτογραφική μηχανή σας είναι DSLR ανεβάστε τον αριθμό f (aperture value/τιμή διαφράγματος)
Τέλος αν είστε εξοικειωμένοι με την ProductPhoto χρησιμοποιήστε την τεχνική focus stacking.
2. Τραβήξτε τουλάχιστον μια όρθια φωτογραφία.
Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνηθίσει να βγάζουμε πλάγιες φωτογραφίες γιατί μέχρι πριν μερικά χρόνια αυτές οι αναλογίες μας ήταν πολύ οικίες στο μάτι. Η τηλεόραση είναι πλάγια όπως και η οθόνη του υπολογιστή μας όμως σήμερα οι περισσότεροι άνθρωποι σερφάρουν στο ιντερνέτ με το κινητό τους το οποίο συνήθως το κρατάνε όρθιο. Αν η φωτογραφία σας είναι πλάγια θα δείχνει πολύ μικρή στο κινητό ενώ αν είναι όρθια θα γεμίζει την οθόνη και θα δείχνει πολύ καλυτέρα. Βγάλτε λοιπόν και όρθιες φωτογραφίες του προϊόντος σας.
3. Μη χρησιμοποιείται φίλτρα που αλλάζουν τα χρώματα.
Ξέρετε για ποια φίλτρα μιλάω, αυτά που βάζαμε όλοι μας στο Instagram πριν μερικά χρόνια για να κάνουμε τις φωτογραφίες από τις διακοπές μας πιο vintage, πιο cinematic, πιο μυστηριακές. Όταν μιλάμε για ProductPhoto, αυτά τα φίλτρα δεν προσδίδουν τίποτα στα προϊόντα μας. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να δείξουν έλλειψη επαγγελματισμού. Είναι σαν ένα φαγητό που δεν πέτυχε και προσπαθούμε με πολλές σάλτσες να καλύψουμε την αποτυχία του. Μείνετε λοιπόν μακριά από φίλτρα και αναδείξτε το ίδιο το προϊόν. Μια πετυχημένη φωτογραφία δεν έχει ανάγκη από φίλτρα.
4. Συγκρατήστε τη δημιουργικότητά σας.
Η φωτογράφιση είναι μια απολαυστική διαδικασία και μπορεί να γίνει πολύ δημιουργική όταν φωτογραφίζουμε το προϊόν μας μιας και μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε. Μπορούμε το φωτογραφίσουμε από περίεργες γωνίες, να χρησιμοποιήσουμε δραματικό φωτισμό, να προσθέσουμε αντικείμενα και ιδιαίτερους φόντους απελευθερώνοντας έτσι όλη μας τη δημιουργικότητα. Αυτή είναι και η χαρά της φωτογράφισης, η δημιουργικότητα. Όταν όμως κάνουμε ProductPhoto σκοπός μας είναι να παρουσιάσουμε το προϊόν όσο πιο ξεκάθαρα μπορούμε. Να αναδείξουμε τις λεπτομέρειές του και να προβάλουμε τα δυνατά του σημεία. Ο τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσα από σωστές τεχνικά φωτογραφίες σε ένα ξεκάθαρο με λευκό ή κάποιο άλλο μονόχρωμο φόντο όπου τον πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το προϊόν μας .
Λέμε λοιπόν, να είστε δημιουργικοί, έως ένα σημείο.
Δοκιμάστε να εφαρμόσετε αυτές τις συμβουλές αλλά και άλλες που θα βρείτε στο μπλογκ μας και θα δείτε μεγάλη βελτίωση στις φωτογραφίες των προϊόντων σας.
Εμείς είμαστε εδώ να βοηθήσουμε με όποιο τρόπο μπορούμε αλλά και να συζητήσουμε απορίες και ιδέες που μπορεί να έχετε σχετικά με το πως θα μπορούσατε να φωτογραφίσετε καλύτερα τα προϊόντα σας.
Στείλτε μας την άποψη σας στα σχόλια ή με μήνυμα στη σελίδα και θα σας απαντήσουμε όσο πιο άμεσα γίνεται.
Μέχρι το επόμενο ποστ, καλές λήψεις!!!
Comments